Ik geef weg! - Myriam
1.5.17

Ik geef weg!


Na opruiming van m'n knutselgerief heb ik een pakketje samengesteld dat bestaat uit 3 stempels, een papierblokje met bijhorend cardstock en embellishments zoals knopen, bedels, plaksteentjes, lint, pailletten, ... en washi tape.

Wat moet je ervoor doen?
  1. Word volger van deze blog.
  2. Zet deze giveaway in de sidebar van je blog met een link naar dit bericht en/of deel via Facebook.
  3. Laat een reactie achter onder dit bericht.
Je kan deelnemen tot en met 31 mei. Op donderdag 1 juni maak ik de winnaar bekend.

Dit vind je misschien ook leuk:

11 reacties

  1. wat lief en een mooie giveaway Myriam.
    ik zet het in my sidebar.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke giveaway Myriam...ik doe graag mee en zet hem in mijn sidebar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Myriam,
    Leuke Give away ben via Margreet hier gekomen.
    Ik ben je gaan volgen en zet het op mijn blog.Doe graag mee!:)
    Bedankt voor de kans, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Myriam, ik zag jouw reactie bij Mariken. Dus ik kom even kijken.
    Je kaartje met het vogeltje is heel leuk, ik ga je volgen. Met de give a way doe ik niet mee, ik ben zelf al 3 weken grote opruiming aan het houden ☺
    Trouwens we hebben beide dezelfde achternaam, alleen bij mij is het zonder puntjes. Ben je van België?
    Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give a way, ik doe graag mee en zet hem in m'n sidebar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Myriam,
    Wat leuk dat je een candy weggeeft. Ik doe graag mee.
    Veel succes.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Myriam!
    I'm a new follower and have shared your wonderful giveaway in my sidebar.
    Thanks for the chance to win.
    Have a great day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moest even uitzoeken hoe dat "volger worden" werkt, maar dat is gelukt :-) Sommige dingen ben ik niet zo bekend in.
    Leuke give away, linkje staat op mijn blogger en lief dat je je opruim woede zo weg geeft. Zo kun je een ander er blij mee maken. Dank voor de kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GRin ik ben volger geworden als C.C. Dat hele roze icoontje met die kikker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gedeelt en hij staat de pronken bovenaan mijn pagina Myriam ;-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke give away heb je gemaakt, ik doe graag mee en ben meteen volgster geworden bij je.
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje.
Thank you for leaving a comment.